Beoordelingen van Restaurant Zinderend Uden

Recente recensies van Restaurant Zinderend Uden

4 sterren na 60 reviews

, 16-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 12-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beetje jammer dat de spareribs zwartgeblakerd waren en de frietjes te hard gebakken en donker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vreselijk. 2 uur voor de bestelling uiteindelijk werd gebracht en restaurant was niet bereikbaar in de tussentijd. (40min na de verwachte levertijd). Eten was bijna koud, sate was taai, hamburger was droog en salade verlept. Extra portie friet besteld maar niet ontvangen. Kruidenboter was een nog dunnere saus dan de mayonaise. Nee, hier bestellen we nooit meer.

, 16-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De ossehaas was al bijna koud (bakje zat niet goed dicht). Verder miste ik de salades die erbij zouden moeten zitten. Overigens de kip was wel goed warm (zat ook aluminiumfolie overheen).

, 09-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging 25 min te laat en de bezorger staat eerst een tijd voor de deur met zijn telefoon bezig ,de bakjes ingedeukt en open Eten lauw, dit is de tweede keer dat het zo gaat

, 29-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sate was heerlijk maar de 2 gamba’s waren niet gaar en niet lekker en heb ik niet opgegeten. Voor 2,50 per stuk had ik dat niet verwacht!

, 23-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was koud en droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Super lekkere frietjes. Wij waren al fan maar blijven dat...

, 09-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mixed grill XL was niet compleet en de kwaliteit van de kippendijen was echt niet goed.

, 08-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij waren helaas nogal teleurgesteld. Het 'breekbrood' bleek een gewoon gesneden pistoletje te zijn. Niet erg, maar noem het dan ook gewoon zo. Breekbrood is wat anders. De kruidenboter konden we niet eten want deze was bij het warme eten gezet en compleet in olie veranderd. De frietjes waren niet (meer) warm en erg zout. De salade die erbij zat bestond uit sla die bruine randjes had gekregen met 3 kleine stukjes komkommer en 2 plakjes radijs. Het vlees was goed van smaak maar helaas te lang gegaard (met bezorgen moet je daar rekening mee houden) waardoor sommige stukjes taai waren geworden. Zonde want het is in basis goed vlees. Al met al vonden wij het dus helaas tegen vallen.

, 04-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Een teleurstellende ervaring. Ik leek de enige klant en toch was de maaltijd niet warm. Ik heb een kwartier op mijn bestelling gewacht en toch waren 2 van de 3 hoofdgerechten lauw tot koud. De bestelde aspergesoep was géén aspergesoep. Het was water met wat room. Géén aspergesmaak en geen enkel stukje asperge erin. Kortom een niet afgemaakte waterige soep die niet te eten was. In de tomatensoep zat eveneens niets, zelfs geen basilicum erop gestrooid.... Ik schaam me dat ik dit mijn gasten moest voorzetten!

, 26-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Laatste tijd valt het erg tegen, kip was ontzettend pittig en scherp, en de Iberische rib fingers was een smaakloze hap vet, nog geen euro waard. Saté was prima maar de rest was eigenlijk gewoon slecht

, 26-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Ik zat opzich best vol na een mixgrill, maar de vlees was niet lekker. Geen 20eu waard.

, 16-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was allemaal even goed en lekker. Voor herhaling vatbaar

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker. Jammer dat alle kroepoek zo nat en verlept raakt door de satesaus. Die combi bij elkaar in 1 bak bezorgen is niet de beste. Overigens lagen de bakken ook op zijn kant in de tas dus al het eten lag door elkaar. Ook was het eten koud/lauw. Jammer van.de prima kwaliteit van het eten. Maar helaas bezorgen niet meer voor ons. Hopen dat we snel weer in het restaurant langs mogen komen.

, 28-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en lekker snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sate was super lekker Brood met kruidenboter was heel lekker maar erg weinig voor de prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Het eten was super lekker voor herhaling vatbaar 🤗👍👍

, 15-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online besteld, netjes op tijd bezorgd. Gerechten waren nog warm en lekker. Nacho's pulled pork aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1e maal besteld, niet naar verwachting. Super opgelost met bon, waarnaar 2e keer bestellen super lekker was ! Bedankt.

, 08-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pulled pork met nacho's. Erg veel nacho, weinig pork. De nacho's leken me "oud". Jammer, normaal erg te spreken over jullie eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alle gerechten geleverd op de bestelde tijd en daarna Heerlijk gegeten. Aanrader

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was een broodje voor de helft nog bevroren. Veders smaakte goed en goed op gelost

, 01-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Weer erg lekker gegeten. Onze voorkeur heeft wel afhalen, daar de vorige keer laten bezorgen wat tegenviel; eten was wat lauw. Nu erg lekker gegeten en was ruim voldoende. Klein puntje van het broodje pulled pork was dat deze wat 'zompig' was geworden, viel wat minder in de smaak, het vlees was lekker. De spareribs waren perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze eerdere bestelling was beter van kwaliteit, deze keer viel het wat tegen. De 3 porties ossehaasspiesjes waren lauw en (daardoor) wat taai, daarbij waren de porties wat klein voor een prijs van €19,95.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk. En zeker voor herhaling vatbaar. Het was alleen onduidelijk bij welke deur ik de bestelling moest afhalen. Misschien ook een naambordje ophangen bij de deur van de buren.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd geleverd. Goed van temperatuur en was erg smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, bezorging netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog beter dan anders, alles van de mixed grill was weer heerlijk! Jammer dat de ijsmacaron op was, dat is namelijk het beste dessert dat er bestaat....

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was ok...ik zou zeggen een 7

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas erg lang moeten wachten, bestelling geplaatst om 17:45, mail ontvangen met bestelling wordt geleverd 19:40, gebeld om 19:45 bestelling zou onderweg zijn en binnen 5 min geleverd worden. Eten kwam pas on 20;00. Echt onacceptabel. Als ik het restaurant had gezeten waren we weggegaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18:33u besteld en het was er om 20:00u, maar de bestelling was warm en super lekker. Wij zullen vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is lekker en luxer gepresenteerd dan normaal een thuisbezorgd gerecht. Daarnaast was het eten op tijd geleverd, top!!

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Smaakte goed en stuk sneller klaar dan eerder erg fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs en baked beans besteld. Baked beans waren gehaal anders dan op foto. Smaak viel wat tegen. Spareribs heel mals maar voor ons niet zo smaakvol. Bezorger was op verkeerde adres.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Niet om te klagen, maar feedback geven als t niet goed is vind ik wel netjes. In deze tijd halen we elke week een keer af bij een restaurant en wisselen vaak. Dit was echt niet goed. De friet was erg slap en zompig. Gewoon verre van krokant gebakken. Saté mag iets roze zijn ivm marinade. Maar deze heb ik terug in de pan gegooid. Hopelijk heb je iets aan de feedback.

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De friet mag wat meer gebakken worden. Was nu erg slapjes. Niet krokant. De kroepoek bij kip saté liefst afzonderlijk zodat t knapperig blijft. Verder smaakte het prima. We hebben ondanks bovenstaande er van genoten samen...

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima gegeten. Alleen ik had de bruine chocomousse besteld en kregen witte en dat lust ik helaas niet. En verder vond ik de hamburger wat saai van smaak en te grote portie in vergelijking met het andere vlees.. Verder prima gegeten en het was lekker.

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zojuist hebben we eten laten bezorgen garnalen, zoete aardappel friet, varkenshaas saté, kip drumsticks. Helaas viel het echt enorm tegen. onderstaande bevindingen: torpedo garnalen slap koud,. Friet koud en bovenal zout, zoete aardappel slap en koud, drumstick lekker maar lauw, saté lekker maar lauw helaas was de zak nat en gescheurd door het lekken van saté uit het bakje. Zoals te lezen een teleurstelling hopelijk kunt u met deze feedback de kwaliteit verbeteren

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heel lekker allemaal maar het was wel jammer dat de verrassing weg was. Levering een dag te vroeg aan deur. Misschien een idee om datum bij bestelling bij te zetten

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar! Genoeg voor iedereen.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gerechten waren super lekker met uitzondering van de bijgevoegde bakjes salade en de mais. Aan de smaak te beoordelen waren die niet vers. Snelle bezorging!

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste zinderend. Wij waren niet echt tevreden over de hamburger, die was nog bijna helemaal rauw ( en hebben we zelf wat moeten bakken). De varkenshaas spiesjes waren wat vlezig(draderig vlees), niet mals en sappig zoals je zou verwachten van varkenshaas saté. Voor een restaurant dat gespecialiseerd is in vlees vonden wij het dus helaas wel tegenvallen. De nachos en pulled pork en worstje waren wel lekker, friet en salade was ook prima. En veel sausjes, dus verder goede service. Ik heb u de details van de hamburger met foto’s per e-mail toegestuurd. Hopelijk kunnen jullie er wat mee, Met vriendelijke groet, Annemarie

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Je word keurig op de hoogte gehouden van de status. Alleen dan krijg ik een mail de bezorging onderweg is en duurt het nog 25 min voordat de bezorger er daadwerkelijk is. Mijn verwachting was dat dan wel sneller bezorgd is. Nu was het eten koud en hebben we het op moeten warmen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super! Perfect op tijd en heerlijk!

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de levering mis is gegaan en er een neiwue bestelling gemaakt moest worden, waardoor we niet om kwart voor 7 maar om half 9 aan tafel konden en er dus aan nasmaakje aan zat. moesten zelf bellen om het opgelost te krijgen, dat was echt jammer.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke vleesgerechten, alles in de mixed grill is fantastisch. Snelle en vriendelijke levering

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, de extra portie zoete aardappelfriet erg weinig. Helaas door het vervoer was de tas gescheurd en was er veel saté saus gelekt. Ook uit de 2 andere bakjes was er gelekt en zat alles door elkaar, erg jammer! Vervoer op de fiets waarbij de tas op zijn kant wordt gezet is geen goed plan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Iedereen heeft genoten en het is op. Alleen frietjes zijn toch lastig, ‘bezorgd’

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eerste keer dat we eten hebben gehaald bij Zinderend. Erg lekker, goede prijskwaliteit verhouding en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor 5 personen voor- en hoofdgerechten. Dat zijn veel verpakkingen. Het zou erg handig zijn geweest om op de doosjes de gerechten te vermelden. Want het eten was lauw toen het arriveerde en koud toen we gingen eten. Heel erg jammer. Patat van snackbar had ons beter gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlees was lekker mals! Aardige bezorgster. Helaas wel flink afgekoeld en drie kwartier later bezorgd dan gevraagd (ik had ruim 4u voor de gevraagde bezorgtijd besteld..)

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk maar het was jammer dat het niet warm meer was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.